Customer Service Hub

Handled by Customer Care 3 · first response 3m

WhatsApp·

Elaine Cassar

Sat 23 May · started 18:01

Good morning, my delivery never showed up and the app says completed.

Elaine Cassar · 18:01

So sorry about that! Could you share your order number and the items affected?

Customer Care 3 · 18:04

Sure, it's the order from this afternoon. Missing the chicken breast and the milk.

Elaine Cassar · 18:12

I've raised this with the store and the delivery partner. We'll confirm the refund amount and email you the details.

Customer Care 3 · 18:18

Customer

6 contacts
Elaine Cassar
First seen 27 Apr · WhatsApp, Instagram
Contacts
6
Refunds
2 · €66.28
Rewards
—
Repeat topics
Product quality ×2

Demo identity — history is joined on the customer’s name. Live profiles (verified contact, loyalty, full refund log) arrive with the Sinch content API.

Case log

Auto-filled from chat
ChannelWhatsAppauto
CustomerElaine Cassarauto
Date / time23 May · 18:01auto
AgentCustomer Care 3auto
Issue typeDelivery / online orderauto
StoreBirkirkara, Triq L-Isqof Labiniauto
Order refW-67395auto
Refund€30.83auto
Suggested summaryauto

Cold-chain items arrived defrosted; refund requested via delivery partner.

Ticket statusResolved

Resolve to clear it from the queue, or archive to file it away without crowding the inbox.

EscalationResolved

Wolt · Third party · sent 23 May

Store to speak with Wolt; confirm refund amount, send email with details

Auto-notify: Wolt · within 24h — live send is a production step.

Contact: contact to be provisioned

Follow-up trail
  • 25 May — Store manager confirmed on cameras; proceeding.
  • 28 May — Refund amount confirmed; processing.

Internal notes

none yet

Internal — the team sees this, the customer never does.