Customer Service Hub

Handled by Customer Care 1 · first response 58m

Facebook·

Nadia Abela

Mon 30 Mar · started 12:50

Good morning, my delivery never showed up and the app says completed.

Nadia Abela · 12:50

So sorry about that! Could you share your order number and the items affected?

Customer Care 1 · 13:48

The reference is in my email — the whole freezer bag is ruined.

Nadia Abela · 13:57

I've raised this with the store and the delivery partner. We'll confirm the refund amount and email you the details.

Customer Care 1 · 14:01

Thanks, appreciate the quick reply.

Nadia Abela · 14:27

Customer

6 contacts
Nadia Abela
First seen 30 Mar · Website chat, Instagram, WhatsApp, Facebook
Contacts
6
Refunds
4 · €73.08
Rewards
—
Repeat topics
Refund / return ×2Delivery / online order ×2

Demo identity — history is joined on the customer’s name. Live profiles (verified contact, loyalty, full refund log) arrive with the Sinch content API.

Case log

Auto-filled from chat
ChannelFacebookauto
CustomerNadia Abelaauto
Date / time30 Mar · 12:50auto
AgentCustomer Care 1auto
Issue typeDelivery / online orderauto
StoreBirkirkara, Triq Bwieraqauto
Order refW-18999auto
Suggested summaryauto

Cold-chain items arrived defrosted; refund requested via delivery partner.

Ticket statusResolved

Resolve to clear it from the queue, or archive to file it away without crowding the inbox.

EscalationResolved

Bolt · Third party · sent 30 Mar

Store to speak with Bolt; confirm refund amount, send email with details

Auto-notify: Bolt · within 24h — live send is a production step.

Contact: contact to be provisioned

Follow-up trail
  • 1 Apr — Third party confirmed receipt, investigating.
  • 4 Apr — Third party confirmed receipt, investigating.

Internal notes

none yet

Internal — the team sees this, the customer never does.